Omega 3 zsírok és a szív egészsége. Hogyan segíthet a halolaj szívprobléma és magas vérnyomás esetén?

omega 3 zsírok és a szív egészsége

omega 3 zsírok és a szív egészsége

Ez szív- és érrendszeri megbetegedésekhez vezethet. A szív- és érrendszeri megbetegedések kockázati tényezői között szerepel az életkor, az életmód, a táplálkozás és a zsíranyagcsere is. Fontos figyelmet fordítanunk a megelőzésre. Mit tehetünk szívünk egészségének megőrzése érdekében?

omega 3 zsírok és a szív egészsége

Szervezetünk egyik legfőbb építő elemei a zsírsavak, azonban nem mindegy, hogy táplálkozásunkkal milyen zsírokat juttatunk be a szervezetünkbe. Az omega-3 zsírsavak jelentőségét a es években fedezték fel.

  • Hogyan segíthet a halolaj szívprobléma és magas vérnyomás esetén?
  • Magas vérnyomás görcsös szindróma
  • A nagy omega-3 kérdés: tényleg nem védi a szívünket?
  • Az omega-3 zsírsav javíthatja a szív anyagcseréjét
  • Hogyan okozza a magas vérnyomás agyvérzést
  • Szívverés egészségügyi szempontjai

Az eszkimók körében végzett vizsgálatok azt igazolták, hogy azokon a területeken, ahol a halfogyasztás népszerűbb, ott a szív-és érrendszeri megbetegedések előfordulása csekélyebb. Ennek oka, hogy a tengeri halakban és egyéb tengeri élőlényekben jelentős mennyiségben fordulnak elő az omega-3 zsírsavak.

omega 3 zsírok és a szív egészsége

Mindkettő többszörösen telítetlen esszenciális zsírsav, amelyek segítik a szív egészséges működését, hozzájárulnak szervezetünk egészséges sejtműködéséhez. Az omega-3 zsírsavak úgy vesznek részt a sejtműködésben, hogy beépülnek a sejthártyába, rugalmassá teszik azt, ezáltal segítik a szervrendszer egészséges működését, támogatják a megfelelő vérkeringést.

Az omega-3 rendszeres és nagy mennyiségű fogyasztásával ezért jelentősen csökkenhet a szív- és érrendszeri megbetegedések esélye. A szervezet az omega-3 zsírsavakat nem képes előállítani, ezért azokat csak étkezés alkalmával illetve étrend-kiegészítő formájában tudjuk magunkhoz venni.

omega 3 zsírok és a szív egészsége

Fordítsuk kellő figyelmet az omega-3 zsírsavak bevitelére! Bejegyzés megosztása.

Hasonlóhozzászólások